Kattj*vlar!

Hej jag heter Zarah och får ett jävla nervsammanbrott av mina katter!!
Jag blir helt seriöst galen på dom idag, framförallt Sodapop. Han är grinig av någon jävla anledning och springer runt och gör massor endat för att göra en förbannad och irriterad.

För tillfället springer dock Figaro runt och jagar en fluga överallt och det är jätte irriterande för han hoppar på, river ner, gräver runt, sopar runt med. Ja det bara fortsätter så och det är så himla irriterande.

Sodapop har dock under dagen rivit i mattan under bordet, käkat kartonger under bordet, käkat kartonger som jag packar i, klöst upp ett stort hål i kartongen jag packar i. Hoppar upp på barskåpet i världens fart och jätte osmidigt så hela skiten skakar som om det vore en hel jordbävning. Ja, hela dagen har detta hållt på, jag skojar inte! Jag bryter ihop!!

Så nu har jag startat mitt öde som alkolist tack vare den katten genom att sitta med huvudvärk och en +46 sommarcider (dock den enda jag har av dom.) Det och ska fixa mat snart också, blir bara bearnaisesås och pomme idag, mer orkar jag inte. Jävla åskan i luften ger mig en sprängande huvudvärk!

/CuddlyCake


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback