Music request.

Okej, först och främst så behöver jag tips på ny musik för jag tröttnar nästan på min och det är fett irriterande. Har precis legat i sängen och glott på 'Down with love' och jag vet inte man ska gilla den eller inte :p haha, den är lite schizofren egentligen. En smaksak antar jag.

Idag då? Inte mycket, mailat med TVshop och ska returnera mina flaskor nu och få pengarna tillbaka eftersom det inte fungerade. Ringde dessutom och fick prata med någon som man absolut inte hörde vad hon sa, enooooying! Så jag ska väl gå iväg och skicka tebax de imorron hade jag tänkt.

Försöka packa lite imorron med kanske. Igårkväll plockade vi ner vår sängstomme så nu står madrasserna på golvet som dessutom fått Pierre att tycka att vi ska bo på golvet i nya lägenheten. Forget it man! Jag gillar vår sängstomme! ^^

Har väl konstaterat att vi ska försöka tömma sovrummet här lite med så det inte är så förbannat varmt hela tiden. Litet rum, mycket saker + 42 grader utanför = Ingen bra kombo!

Så, jag vet att det oftast som oftst inte är speciellt intressant att läsa någons blogg egentligen, man är ju ingen Kissie eller Blondinbella menar jag ;) *skämta* Framförallt kan det ju bli rätt tråkigt när man bara redovisar sin dag, när man dessutom inte gör någonting under den dagen så blir det ännu tråkigare. Spännande liv Zarah, spännande liv!

Förutom det då, så är det 4 dagar sen Peek'Abox lämnade oss och jag kan inte ens förmå mig att tänka på honom då det bara gör massa ont i härtat :( Vi var relativt noga med att försöka ta undan alla saker som var relaterade med honom då i söndags så vi skulle slippa såhär i efterhand. Tur är väl det kanske, hade nog bara varit jobbigt. Jag vet ju hur jobbigt det är att bara se Duffy's klösträd han fick när han var drygt 10 veckor. Rosa med pinglor och allting :) Han älskade ju de trädet om något..  <3

Funderar på att göra om min blogg igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback