New shoooes.

Nu mina vänner, så är jag tillbaka här i stan efter en fullspäckad dag.

Upp klockan 8:00 imorse tillsammans med Pierre för att traska över till P's föräldrars place och se om bilen var hemma. Vilket den var, men vi beslutade oss för att traska ner till stan ändå. OCH man ska inte gå i converse(liknande) skor utan strumpor när det är varmt, det resulterar endast i gryyyyymma skoskav, AJ!

Som jag skrev förut så fanns inte skorna jag var ute efter. Saaad. Dom Pierre ville ha tyckte han inte såg alls bra ut :( Så man kan säga att hela grejen var lite halvmuppig..




Dock så hittade jag ett par skor, Pierre med egentligen men dom var lite dyra. Vi köpte med oss sallad från PAUS till idag. Jag hittade nya solglasögon, nya skosnören till mina skateskor och lite så. Känns bra.





Nu är jag hemkommen dessutom och köpte lite isglass från Pierres glassbil med :)

BTW, Pierre hittade ju en hatt idag som han älskade för hela 15 kronor. Det var jätte roligt när han utbrast det inne på New Yorker. "FEMTON KRONOR?!? Ge mig 50lappen! Jag ska ha den!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback