Out for the day.

Igår var jag ute större delen av dagen.
Först följde jag med och kollade på när Pierre och Sonny spelade tennis. Förstörde min nya tröja samtidigt också så det var ju fett spännande!

Efter det blev det hemåt och käka lite för att sedan knalla, eller i mitt fall cykla bort till Himmelstalunds minigolf tillsammans med så mycket som, Pierre, Sonny, Yde & Freddie. Det gick förvånadsvärt bra för mig igår som alltid brukar komma sist av sist! Men igår kom jag minsann tvåa efter Pierre! Sonny kom sist, moahaha! Bilder befinner sig dock på mobilen som jag inte orkar koppla in i datorn och grejer.

Idag har det inte blivit så mycket hittills. Pierre åkte och köpte mjölkersättning till minimissen för vi är lite rädda för att han får för lite att äta eftersom Koda går iväg hela tiden. Så nu ligger han i sin lilla låda med en värmedyna och så matar jag honom med lite mellanrum :)

Pierre jobbar som vanligt, awesome!
Det verkar dock inte bli några nya däck den här månaden och därmed ingen bil förrän i Augusti :/ segt när det kommer till såna här dagar.




Sovande snutt-pelle :)
Som förövrigt fortfarande är lite hemlös om ca 11 veckor ;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback