Rain.

Regnet gör mig deppad, eller ledsen. Jag vet inte vad som beskriver det man känner bäst. Ungefär sådär man känner när man bara vill ligga i sängen och se på sorgliga serier och filmer. Lyssna på musik med samma känsla. Mmm, idag känner jag mig dessutom bara så hemskt seg eftersom jag har ont i mitt ben och min fot.

Så här ligger jag och tycker liiiiiiiiiite synd om mig själv faktiskt. Men det lär gå över så fort jag orkat hämta mig en glass! ^^ Hungrig är jag med, men inte alls sugen på att laga mat. Det får nog vänta till ikväll.

Glass hämtad nu btw.

Nu funderar jag mest på vad tusan man ska hitta på såhär på en måndageftermiddag. Vädret är dåligt, och jag insåg förut att sommarn nästan är helt över. Fan det är liksom Augusti på söndag. Och vad har man gjort? INGENTING. Har varit ute hos Rolle 2 ggr, badat i klarsjön 2 ggr. Badat totalt under sommaren, har blivit 3 ggr. Helt insane. Har nästna inte gjort någonting den här sommaren. Mest för att Pierre jobbat hela tiden och därför har vi inte hunnit med överdrivet mycket. Men det är så det är antar jag. Känns tråkigt att göra saker utan Pierre sådär såå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback