Saturday..But..Not today.

Fullt upp hela dagen igår verkligen. Halvdan sovmorgon, eller ja. Först vaknade man vid 6:30 av att katterna ville ha lite mat. Dom har ju i alla fall valt att väcka mig 1½ timma senare vilket är snällt. Men sen efter ett tag somnade jag om igen och vaknade vid 10 nångång tror jag. Då blev det frukost med Pierre och lite tv för att sen ta tag i vardagsrumsstädningen som väntade sen jag tog in sängarna hit. Spännande!

Vi skulle också till returpunkten igår för att slänga massa saker som vi tänkt slänga nu i flera veckor men bara inte fått tid för. Så det blev att packa bilen full med prylar som skulle slängas och det tog lite tid. Mot Systemet innan det dock för att köpa några +46'or och en miniflaska med vin. Jag gillar miniflaskor ;) Bara därför var jag tvungen att prova.

Så, Systemet, Willys och sen returpunkten alltså, sen hem för att hämta badkläder och sedan mot Klarsjön istället för ett snabbad innan vi skulle lämna tillbaka bilen till P's mamma. Trevligt efter en hel dags städande, bärande, och gå omkring'ande. NAJS!

På kvällen blev det att grilla kött och käka framför TV'n med Den galne proffesorn med några cider. Tyvärr hann jag inte med minivinet innan jag blev jätte trött och gick o la mig :( Så får ta de idag eller något som en chillgrej! ;D Vuxen man känner sig när man sitter och dricker en cider eller vin utan med syftet att bli full.. HMM!

Så idag då? Mjo, Pierre hoppas fortfarande på det faktum att vi ska åka till Klarsjön igen. Men jag vet inte hur det blir med det. Sen hoppas han dessutom på att spela Aquagolf, men det har vi inte heller sett något av! Men vem vet, ibland ordnar han även sånt som inte ska gå! ;O

Dessutom så är det bara 14 dagar kvar tills vi flyttar. NAAAJS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback