Stan.

okej, så jag slänger in ett litet blogginlägg härifrån där jag sitter på biblioteket. Skorna jag ville ha fanns inte, vet dock inte varför. Just My luck. Skorna Pierre suktat efter såg inget bra ut på istället. Han hittade heller inga som han ville ha någon annanstans. I alla fall inte för mindre än 800 kr. SAD!

Det blev att irra runt lite på stan. Jag hittade nya solglasögon för billigt oh Pierre en cool ny hatt. Bilder lägger jag in senare när jag är hemma igen.

Nu sitter jag som sagt på bibban och väntar på att Pierre ska höra av sig och ska därefter kila vidare. Händelsefull dag. Nu är det en sverigeklädd snorunge som skenar runt mellan alla datorer och spelar dataspel. Varför han byter dator hela tiden vet jag dock INTE!

Aja, nu ringde Pierre.
Skrivet från min iPhone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback