Tears.

Vissa dagar undrar jag seriöst varför jag ens går upp ur sängen om dagarna. Det känns helt jävla ovärt att ens bry sig. Och oj vad pessimistisk och negativ man kan vara då.. Men jippi, känner mig så himla bläig och tråkig men jag orkar inte ändra min attityd just nu.

Jobbig dag kan man säga, har packat lite grann nu under kvällen. Inga direkt viktiga saker, mer utav mina saker som bara flyter runt omkring sängen på golvet. Varför är det så svårt att packa? Du känner ständigt att alla saker används, och vill inte packa ner dom ifall att du behöver dom senare. Men samtidigt måste du packa ner allting inför en flytt. Men det går inte! Så vad gör man? Jag försöker packa ner, men det går bara inte! Det finns massa kartonger som är packade redan alltså, men gaaah. Det är så svårt!!

Go'kväll på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback