Trött.

Jobbig gårdag, tröttsam natt, tidig morgon och HEMSK dag.

Det är med enormt stor sorg i hjärtat som jag säger att vår lilla bäbis Peek'Abox gick bort idag.
Vi vet inte direkt varför så jag kan inte gärna förklara för den som vill veta något. Jag vet inte vad jag ska säga, vi är båda så hemskt chockade över hela situationen eftersom han mådde bra senast igår. Han hade till och med börjat gå lite grann, öppnat ögonen nästan helt. Och så händer detta?! Jag är bara så trött på att allt det här fortsätter hända oss. Silver, Duffy, Peek'Abox. När tar det slut..?

Han må ha blivit endast 13 dagar, men jag älskade den där lilla katten. Han hade redan en sådan stark personlighet för att vara katt och han precis som Duffy kommer att bli enormt saknad. Det känns redan så himla tomt här hemma, mörkare på något vis. Det finns inte ens ord...



R.I.P my little Peek'Abox :'(
Världen har förlorat ännu en underbar katt, och det är inte rättvist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback