University here I come.

Igår ansökte jag om studiemedel, och faan vilken fart det blev på allting när man fyllde i att man skulle få beslut via e-post istället för brev. Så imorse fick jag mail om att ett beslut var taget. Nervositeten slog in lite där, med tanke på min jävla otur hos CSN liksom.. Ni får väl själva kolla beslutet! :O



(klicka för stoooor bild)

Efter det så fixade jag med mitt ABG hos Telia på min dator. Det tar slut den 4e November så det är dags att säga upp det i tid så det blir ordentligt och inte in på November månad för då får man ju betala meeeer pengar, och det vill jag juh inte! :) Så det tog jag hand om via deras hjälpchatt. 15 minuter väntetid och avklarat på 2. Såna ärenden blir inte mycket bättre egentligen. Så nu ska man tydligen få en bekräftelse via post på att det är uppsagt så det är juh bra.


Så vad händer idag då? Hmm, ja först och främst ska jag se gårdagens avsnitt med Ugly Betty eftersom jag inte var hemma när det gick och det var säsongsavslutning. Sen efter det ska jag se avsnitt 4 med Entuorage. Sen får vi se vart dagen leder. Måste ju packa ner lite mer småprylar som far runt i lägenheten. Vi flyttar ju snart! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback