Borta med vinden.

Okej, som det märkts så dyker det inte upp många uppdateringar från mig numer, och det beror lite på brist på inspiration, händelselösa dagar lite grann och sen att jag faktiskt inte orkar skriva alla dagar. Det finns ju såna dagar också liksom!

Men för att sumera lite grann den senaste veckan eller något i alla fall så..
Både förra torsdagen och fredagen blev det staden med Joppahääna och shoppade för massa pengar. Värt? Ja, men ni vet hur det är. Man undrar i efterhand om man verkligen behövde alla de där prylarna som man just köpte. Dock så var det dom sista pengarna som jag får nu på lääääänge (bortsett från ev. studiebidrag senare förstås) så det firades med bland annat nya sommar-typ-skor med kilklack, ett militärlinne med baksidan endast i svart spets, en svart kjol, leggins, en mineralfoundation, lila kortärmad bolero, piratbyxor i mjukis-style, brun kajalpenna, vanilla cupcake läppglans, ja sen kommer jag inte ihåg mer O_o

Lördagen blev det att glo på lite Sanctuary, Bröllopet som prydde hela SVT och samtidigt packa och packa om massa kartonger tillsammans med Pierre. Detta skulle göras under söndagen med, vilket faktiskt gjordes under förmiddagen men sen efter det mådde jag inte så bra mer så det blev mest sängliggande, frossa och megavarm om vartannat.

Idag fick det bli de sista avsnitten av Sanctuary Säsong 2 och TV. Nu sitter jag och väntar på Pierre som jobbat hela dagen som vanligt :) Läste dessutom hans nya löne-spec och blev lycklig igen. Visst är det skönt när man faktiskt har råd med alla räkningar utan att behöva låna flera tusen varje månad? Det inger en viss fridfull känsla ska jag säga.

Well, nu blev det inte mycket mer än så.
Go'kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback