Breathless.

Imorron är det midsommarafton och man både ser och hör hur folk planerar inför denna ytterst sommriga högtid, utom jag. Jag har inget planerat, har inte ens en tanke på vad man KAN göra. Helt ute känner jag mig. Har liksom slutat bry mig om alla slags högtider, till och med halloween och det är min favorit. My god liksom!

Idag har jag cruisat runt med P i hans bil, och det var ju spännande. Mest för att jag faktiskt inte varit ute sen i fredags men det skulle lika gärna kunna handla om flera år för det känns onekligen som de liksom.

Nu sitter tjocka Koda i fönstret och kikar på omgivningen där utanför, spännande för henne troligtvis! Sodapop går runt och gör massa irriterande ljud som han vet att jag hatar mer än något annat. Han låtsas att livet suger när det egentligen inte gör det. Han är katt liksom!

Snart ska jag sova tänkte jag, är fett jävla trött verkligen. Har vistats alldeles för länge i solen idag för att vara mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback