Makeover.

Hela helgen så har jag umgåtts med Pierre lite grann.
I lördags så blev det lite promenixer ute i solen, en glass utanför konsum på en bänk, najs! Senare så grillade vi massa kött och käkade de tillsammans med friterad pomme och bearnaise på burk, MUUUMS! Kollade även på Sex & the City; The movie. Den första alltså!

Igår så blev det Halvars med Pierre, Angelica & Simoné. Själv tog jag en mjukglasstrut med chokladdopp. Tycker inte att Halvars har så många goda smaker på sin kulglass. Satt och glassade (haha) i solen där nere ett tag med och det var ju trevligt. Väl hemm så blev det överblivet kött och bearnaise från dagen innan, färga håret på Pierre och sen iväg på bio som Pierre bjöd på.

Idag är han tillbaka på jobbet igen och jag sitter bara här en snabbis mellan TV-tittande och hem till Angelica för att maka-over henne inför deras studentmiddag som är idag!

Känner att jag inte direkt spenderar så mycket tid vid datorn numer. Det finns liksom ingenting att göra här, så det känns så onödigt faktiskt. Men nu ska jag kika lite på TV och sen göra mig färdig för avfärd bort till Ektorp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback