I have a melody in my head

Okej, andra inlägget för idag!
Man skulle kunna kalla det för inspiration eller liknande, men det vet jag inte riktigt om det är.

Men jag har i alla fall fått lite SMS från Pierre idag under dagen. Lite info om hur det går för honom på jobbet såhär första dagen. Tydligen så tuffar han runt med en skön 20 årig kille som är rolig. Han har dock konstaterat att det är lite begränsat med toalettbesök när man arbetar som glassgubbe, så det är ju en liten nackdel. Men förutom det då? Jo, dom hade haft 5 kunder hittills och dom kör i Krokek idag. Imorron blir det tydligen Linköping, spännande! Jag tycker det låter som ett givande jobb i alla fall! ^^ Men jag tror jag får höra mer ikväll när Pierre kommer hem igen.

Just nu sitter jag och fryser massor, förkyld som bara den (fortfarande).
Har varit ensam hemma idag (första dagen av förhopningsvis många) och inte gjort överdrivet mycket faktiskt.. Eller jag bestämde mig för att skura golvet innanför ytterdörren ända in under mattan, eftersom katterna bestämde sig för att kissa där. Dumma små katter när det kommer till såna saker! Det blev tyvärr inte mycket till att plugga idag, för jag känner mig så pressad, och jag har saker att göra både till höger och vänster att det blir att man gör allting samtidigt, eller så slutar det med att man inte gör någonting alls istället. ungefär som idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback