<3

Så idag har jag tagit initiativet att städa i köket och dessutom ta hand om disken. Men stackars Sodapop blev lite sällskapssjuk så nu ligger han bredvid mig när jag sitter i sängen. Han är så söt ^^

Efter att jag har diskat och det tänkte jag ta en runda på Orbitrek'en ett tag. Var ett par dagar sen nu, så jag känner mig lite lat faktiskt. Dags att ta igen lite.. Jag tror det är det hemskt dåliga vädret som gör att jag städar lite, för det är så himla mrörkt och trist ute.

Så, planerad mat idag? Hmm, funderar på typ köttfärsbiffar med gräddsås. Mums. Så, vi får se om jag uppdaterar något senare, har blivit lite glest nu de senaste dagarna. Blir så med mycket att göra..(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback