3Gs

Jag har inte skrivit så värst mycket, men jag har haft lite för mig de senaste dagarna. Idag har jag och Pierre gått upp tidigt för att åka och handla nu när han fick ett par timmar över. Det blev massa mat, och dessutom städgrejer till lägenheten. Vi sa dessutom upp lägenheten officiellt idag. Så utflytt härifrån är den 1a September, men vi flyttar ju en månad tidigare. Skojigt att vi dessutom måste byta lås på vår lägenhetsdörr tack vare J och givetvis bekosta det själva. Tur var det väl dock att det BARA blev den dörren, eftersom de sa att man måste byta på alla dörrar i huset egentligen.. Spännande att betala de om de vore så liksom.. NOT!!

Härrom dagen så fick Pierre sin nya Samsung GT-S5230 som han älskar jätte mycket. Förståligt, den är rosa liksom! Och en "pek-mobil" som vissa kallar dom. Ett billigare alternativ för en iPhone som han egentligen ville ha då, men han är så klantig. Har ju liksom tappat min ett antal ggr ;O

Sen har vi mig då. Min mobil blev ju tyvärr vattenskadad för några veckor sen då det sipprade in BonAqua i högtalarenheten på den. Det suger, och den blev tydligen (trots åtgärder) mer skadad än jag trodde. Jag hör väldigt dåligt när jag pratar med folk, det sprakar döömycket. Mobilen flimmrar och startar om hemskärmen till och från. Den blir helt svart när man ska ringa eller sms'a.. Jätte tråkigt, eftersom jag Ä L S K A R min iPhone.. Men som det verkar så har jag beställt en ny fast en 3Gs, 16 GB i svart. Detaljer är inte nödvändiga : )

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback