And it was a happy birthday to me.

Jag vaknade himla tidigt igår, typ 7:30 eller något Men jag valde att kolla på Legend of the seeker itället för att somna om. Fixade typ tårta och grejer till mina 'gäster' som skulle komma senare. Mamma, Angelica & Candra tittade förbi, och ja Pierre såklart men han bor ju här liksom, heeh..

Fick ett kort och pengar av Angelica, mycket snällt! :)
Fick ett par skor av Pierre ;)
Och sist men inte minst så fick jag äääääntligen min underbara spetskappa av Candra & mamma.
Jag använde också alla dom grejerna igår när vi traskade över till P's föräldrar, för dom bjöd på pizza på kvällen, mycket snällt även de!

Idag känner jag mig jätte trött och seg och vill mest bara ligga kvar i sängen, och som de ser ut så sällskapar Sodapop. Söt han är.

Försöka fixa lite kartonger så fort som möjligt med så vi kan packa ner saker och sen börja storstäda lägenheten. Ja alltså vi ska ju inte flytta ännu, men det är skönt att ha allting nerpackat så vi bara kan lasta allting dagen vi flyttar och sen efter det har vi en månad på oss att städa allting och fixa de som fixas skall. Aja, nog för nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback