Baaah.. ont i huvet!

Har för tusan haft fullt upp hela jävla helgen, helt oplanerat var det dock ändå!

I  fredags var jag som sagt hemma hos P's föräldrar och käkade tacos och drog efter det upp till Söderledskyrkan.

Igår var jag med Angelica vid Borgen och karusellade på eftermiddagen. Men efter en misslyckad karusell och mycket illamående gick jag hem och tog en powernap och inväntade min bättre hälft och  även wingman. Vi drog helt enkelt tillbaka till Borgen vid typ elva igårkväll och besökte några kramisdjursstånd och tittade på när Sonny karusellade på egen hand, full som han var! Efter det blev det hem och soooova..



(Sonny åkandes i Batman, han sitter där längst fram)

Idag däremot blev det en väldigt oplanerad och också oväntad tripp till Söderköping eftersom det var marknad. Det var inte överdrivet mycket folk och rätt kallt faktiskt. Men vi gick runt där ett tag i alla fall. Jag inhandlade 4 påsar med nytt te i spännande smaker, 14 par strumpor, en plånbok till Pierre, vaniljmunkar och sedan brända mandlar. Dom mumsiga grillspetten var obligatoriska med, men dom bjöd P's mamma på, tackar!




Väl hemma har jag powernapat och fixat iordning med en potatisgratäng och en fläskfilé som står i ugnen och ska käkas innan vi sticker till bion och ser Iron Man 2. Tackar Cyster för de..!

Hej'svejs

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback