Beslutsångest.

Alltså ni vet när man har ett favorit plagg, eller en favorit sak, eller ja vad som helst? Så får man eller köper man något nytt som man direkt blir helt kär i. Men istället får man dåligt samvete för att man liksom "dumpar" den andra saken för den nya saken. Just nu för min del så äääääälskar jag min underbart fina spetskappa, men då får jag istället dåligt samvete för att jag inte använder min skinnjacka som jag köpte förra sommaren. Visserligen är det lite varmt för en skinnjacka såhär inpå sommaren vissa gånger. Den funkar om det skulle liksom regna eller så!

Idag då? Hmm, ja ni. Har inget planerat direkt, men det är sällan jag har de dessutom.

Fick svar angående högskoleprovet idag dock och det var väl tyvärr inga bra nyheter. Dom hade kontrollräknat igen och jag hade bara 47 rätt, så jag måste ha antecknat ett rätt svar på mina egna papper och ett annat på själva provet. Deprimerande men sant!

Fick dessutom jätte ont i magen när jag hörde och såg Surisen komma hem. Blir enormt nervös varje gång han gör det för att han ska ringa på eller något. Han verkar ju ha det som sport. *Suck* jag vill flytta!


Kommentarer
Postat av: Svarta damen

Hej. Jag vill gärna se en bild på din kappa. Snälla lägg ut en bild, tack.

2010-05-18 @ 17:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback