Day out in the rain.

Såå idag då så har man varit väldigt aktiv i regnet.
Det blev lite otippat att svänga ner på stan med Joppahäääna och slödrog omkring bland affärerna i hopp om att hitta något spännande! Hon hittade en myspys tröja i grått med en enda strass-sten på, weird? Lite :P haha.

Jag själv hittade en svart klänning i spets bland annat, toffsar, en ögonskuggepalett med 36 färger, en påse med godisar som var min favorit när jag var liten (A) ett paraflas som tog eeeevigheter att hitta inne på Clas Ohlson. What's up med att ställa dom vid kassan liksom? Aja, det blev ett mörklila/plommon färgat ett! :D Johanna köpte ett svart. Klassiskt och funkar jämt! :P

Satt och degade på Donken där ett tag med med en McFlurry och två hamburgare. Som dessutom blivit det enda jag käkat idag. Inte bra!

Nu kommer Pierre hem snart och då kanske vi ska kolla lite film och sen äta en pizza :) Sen ska han få sin present! ^^ hiiih


Kommentarer
Postat av: joppahäääna

hahaahah ja STÖR mig grymt mycket på min lilla strass-pärla nu kan jag lova. VARFÖR äre bara EN ?!?!? OH GOD WHYYYYY-Y-Y !?!?!?!? Thnx för en ytterst trevlig dag Räääzah :D

2010-05-25 @ 23:08:59
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback