Fuck it.

Det finns sällan någon bra rubrik att använda sig av, så det slutar med att man skriver något passande eller bara något man hört i en låt som där också är passande. Men denna är mer bara humör-baserat.

Ska ju som sagt kolla på lägenhet imorron, håll tummarna för att den är bra så vi kan flytta till Augusti! Det skulle inte sitta helt fel om jag ska vara fullkomligt ärlig. Hatar våra grannar, hatar det här området med. Vill fan inte bo här mer, USCH!!

Och för alla som faktiskt bryr sig om att gå in hit att läsa. Jag ser att det är folk som gör det, vet dock inte vilka. Oväsenligt atm though.. Fortsättning på min tanke. Dom som kommer ihåg eller vet om är förbjudna att säga grattis eller likande i helgen >_< vill inte vara medveten om min födelsedag, så tack på förhand för de! Helst skulle man gå o lägga sig och sen vakna på måndag, färdig-fylld och allt, men sådan tur har man juh inte. Om man inte gör så det blir så förstås.. Hmmm, en tanke där!

Jippi för att sova snart, är jätte trött.
Bläh på denna dag och dom som följer dock...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback