Good mood.

Den här dagen började fan dåligt, men när dagen utspelade sig så blev den fan M Y C K E T bättre. Jag lovar, tårar av ren glädje, no lie!

Jag har idag lagt in ALLA våra räkningar för att betalas den 26e. Och vet ni vad? Vi behöver inte låna, vi behöver inte snåla, vi får pengar över till och med. Alla räkningar inlagda för betalning och inte ett dåligt samvete, inget hål i magen eller tankar om "fan hur ska vi ha råd den här månaden" "Kommer vi klara hyran?" Jag kan inte beskriva känslan av att inte behöva oroa sig och må dåligt över sin ekonomi.

Snart ska vi flytta dessutom och det känns så jävla underbart. Mitt i city, en underbar lägenhet, underbar pojkvän och förhoppningsvis början till ett mer underbart liv. Håll dessutom tummarna för att jag kommer in på den utbildning jag vill. För i så fall får jag inte bara en examen, men en som jag kan fortsätta bygga på även utomlands. Detta passar mig ypperligt bra eftersom jag och Pierre vill bo i Australien ett tag. Och vet ni?! Nu kan vi ÄNTLIGEN börja spara till det dessutom!

Alltså.. det finns inga ord!

På torsdag ska jag dock på bio med Big'Cis och se Sex & The City 2

Jag hoppas också ni observerar den fina widget'en som pryder min blogg längst ner till vänster som representerar nedräkningen till Eclipse!! <3 Det är bara så mycket som 36 dagar kvar!! :D



Kommentarer
Postat av: joppahäna

ooh jag vill med se den på tooorsdag ! :O

2010-05-24 @ 20:18:53
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/
Postat av: CuddlyCake

Gör det dåååååå Joppahäna?! :O

2010-05-24 @ 20:25:32
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback