Hello wooorld.

Har inte skrivit överdrivet mycket på sistone men det har berott på att jag inte mått så jävla super. Men som det visade sig igår så var det i alla fall INTE matförgiftning. För helt otippat kom Pierre hem igår och mådde crap för att strax därpå kräkas, känns igen? Yep! Så han var sjuk hela dagen igår, men mår lite bättre idag.

Jag däremot mår mest bara illa när jag äter något, men å' andra sidan gör jag det när jag  inte äter också. Funnii? Noo.. Just för tillfället är det lite bättre dock och jag är rätt så hungrig.

Annars då? Mjo, sitter och vill komma in på, och komma igång med någon slags skola. Eller ja, en äkta skola i alla fall, vilket komvux inte är enligt mig. Man lär sig mer genom att bara googla på saker och ting.

Nu ska jag.... öh, ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback