I can't be tamed.

Helgen är över och inget överspeciellt värt att berätta om har hänt direkt. Så tråkig är jag liksom.. Imorron blir det att kolla lägenheten på trädgårdsgatan dock, hoppas den är bra! Blir att städa lägenheten under veckan med antar jag. Inte för att jag faktiskt tänker fira min födelsedag för det känns totalt onödigt. Yeah, 20, so what?! Helt ovärt att fira...

Sitter dock och är enormt avis på Slemstjärt som ska på studentkryssning idag(?) som jag också ville på då förra året men inte visste om förrän det var försent ;O Så tooooo bad for me liksom! But fun for her ^^

Jaja, nog med detta. Inte på humör helt enkelt.



"I'm not a trick you play, I'm wired a different way
I'm not a mistake, I'm not a fake, It's set in my DNA
Don't change me
"


Kommentarer
Postat av: slemstjärt.

hörredu fru dräggelstjäääärt ! ;D Jag kan vara så snäll så jag har kul åt dig med :D

2010-05-09 @ 11:23:26
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/
Postat av: Dräggelstjärt

Awww, vad omtänksamt av dig!

2010-05-09 @ 11:24:23
Postat av: Cyster

din födelsedags SKA firas! So be it liksom!

2010-05-09 @ 13:53:53
URL: http://caandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback