Ingen rubrik.

Är så fruktansvärt trött idag fan. Vill gå o lägga mig redan nu känner jag... Har börjat sova dåligt igen. Dock så är det första dagen på ett tag som jag vaknat utan huvudvärk, det var ju ett plus i alla fall.

Så idag då?
Hmm.. Jag bestämde mig för att uppgradera min iPhone till 3.1.3 istället för 3.1.2 och det gick ju vägen. Blev dock lite nervös när den inte startade där ett tag, men det finns inget jag inte kan lösa med den mobilen! ;P

Just nu sitter jag och lyssnar på Within Temptation och småkollar på Simpsons i väntan på något bättre på TV'n men de lär väl inte dyka upp.. Gör sällan de numer.. Sooo, satt och räknade på Maj's ekonomi och den blev ju jävligt spännande. Får hela 290;- kronor över och det är fan innan jag kunnat köpa några väsentliga grejer så som ja, shampo och liknande. Jävla äckliga förbannade CSN!!!

Förutom detta så känns det som att något är fel med mitt resultat på högskoleprovet. Och det KAN möjligtvis vara som så att jag helt enkelt bara inte tycker om det resultatet jag fick.. Men mina anteckningar sedan den dagen överensstämmer inte med deras sååå... Ska skriva till dom och se om det är något fel eller om jag bara antecknat fel under dagen. Good day...

"..Desperate and broken
The sound of a fight.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback