It's closed.

Jag vet inte riktigt. Dagen började bra men fortsatte sämre och nu är jag bara så hemskt trött. VIll inget annat än att gå o lägga mig känner jag.

Fick nyss nyheter om Twilight-kvällen som kommer vara hos SF Nkpg bland annat. Även fast jag är jävligt sugen på att gå så är jag tveksam, jag kommer trots allt ihåg hur det var förra året när vi var på en sån kväll. Man har blivit aningen trött mot slutet och slutar koncentrera sig på filmen.. Segt! Och den här kvällen skulle istället för 2 filmer innebära så mycket som 3 st. Och det känns fan liiiiite långdraget. Funtar på att skippa de ändå, coolt som det skulle vara, heeh.. Ser filmen på själva premiärdagen istället tror jag.

Ont i huvet btw, åska i luften? Yeees..




I'm alla strung out, my heart is fried


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback