Liiiiiiilaaa.

Idag kom avtalet, så det blev påskrivet och tillbaka skickat. Pierres omtalade löne-spec hade han tydligen redan fått fast via mail, och här har han gått o väntat på posten liksom.. Heeh.

Igår var vi och köpte en 5L vitfärg så vi äntligen kan måla färdigt hallen, jag började även med det förut. Så nu är det målat ungefär där man handmålar, alltså inte kommer åt med rollern.

Paus blev det för att hämta mitt paket på posten som innehöll min lila klänning, som var jätte fin. Även de lila leggins'en som var med och dom passade döbra ihop liksom. Vet fortfarande inte vilken klänning jag ska ha på mig. Meeeen, om jag känner mig så blir det den svarta, för tyvärr så var den lila klänningen trasig(?) :/ typ på insidan i sömmen.. Funderade på att skriva och säga till hon som sålde den, meeen det känns inte värt just nu. Det går ju laga liksom.

Just nu är jag hungrig men har inte kommit mig för att laga mat ännu, det är så oinspirerande liksom.. I alla fall vissa dagar. Aja, ska väl ändå äta snart känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback