Pust och flåååås

Var och kollade lägenheten idag. Och den var helt amazing och jag vill verkligen verkligen ha den!
Trägolv i hela lägenheten, litet och lagom kök, lagom vardagsrum, stort sovrum med en garderob som man kan gå igenom. Badrummet är det enda jag inte är SUPERnöjd över eftersom det inte finns ett badkar, men annars så! Vi skulle dock bo helt själva längst upp på vindsvåningen utan några andra grannar, och det vore döskönt! ^^

Så, idag när jag kom hem har jag gått igenom vissa saker, packat ner ett par kartonger. Plockat ner tavlor, min hylla, min rosa tyg-hylliga grej, flyttat in alla kartonger i vardagsrummet istället för köket. Dock under allt detta så har jag fan glömt att äta. Jag käkade ett äpple för ett par timmar sen, men that's it liksom. Nu ska jag fixa mat tänkte jag!

Hålla tummarna för att vi får ett mail eller samtal imorron innan klockan 12, för får vi inte det, har vi inte fått lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback