When I look at you

Man kan säga att den här dagen har gått väldigt snabbt, som vanligt!
Jag har åstadkommit lika lite som dagarna innan men inte med riktigt lika dåligt samvete dock. Har till och med tränat idag, så det är ju rätt bra. Känns lite att man lyckats bygga upp konditionen igen med de än sålänge små träningspassen. Det är inte lika jobbigt nu som det var i början så det är ju alltid något. Jag tänker dock inte yttra något om viktminskning eller liknande för det är inte väsentligt just nu faktiskt. . .

Förutom detta då så har det varit ett par jobbiga dagar, fråga mig inte varför för jag har inget svar. Det är väl så det är ibland antar jag.. Tror dock det har ganska mycket med min födelsedag att göra. Känner verkligen hur hela livet har passerat och man har inte åstadkommit ett jävla dugg. Jag går inte ens i skolan just nu, jobbar inte, flyter helt enkelt bara runt. Vad fan gör det för gott ? Mmm. . . Jag vet inte. Förhoppningsvis kommer jag ju in på den utbildning jag vill nu till hösten. Men resultatet på högskoleprovet oroar mig, så vem vet.

Tillfällets favorit:



.. Yeah, when my world is falling apart
when there's no light to break up the dark
that's when I, I, I look at you
..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback