All this time.. All this time with you.

Mm, det fick en dusch nu på kvällskvisten kände jag.
Förutom det så sitter jag i min säng och njuter av TV'n och tänkte inte göra något mer överavancerat för dagen tror jag. Är så jäkla trött, så det blir att käka när Pierre rullar hemåt och sen sova helt enkelt. Sodapop sover redan, och han är så jäkla gosig. Man vill ju bara massa krama honom när han ser så gosig ut!

Beställt hem lite mer julklappar till diverse personer, mmm. Fett najs det lär vara när jag köpt massa julklappar färdigt och ni andra kommer stressa senare ;) *mobbas* Nae men det blir nog bra de me ;P haha..

Typ pasta med kycklingcurrysås idag då. Funderade även på om man skulle schteka några pancakes till Pierre för lunch i morgon. Kanske?

God kväll på er.
Bara för jag har en rosa jäkla julgran!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback