Bamboo pen.

Idag har jag varit lite slösaktig men i ett bra syfte. Hade ändå massa cash över sen den 25e liksom.. Eller inte massa cash, men tillräckligt för att unna mig själv en Bamboo Pen, personwhodoesntknowwhatitissaywhatnow? Mhm, det är ett digitalt ritbord. Jag har dessutom köpt, eller Pierre erbjöd sig faktiskt att betala, men en bok om att lära sig teckna manga ;F mhm, I'm a total beginner! Men här ska allt förbättras!

Först och främst så kan jag ju säga med en gång att editing photoshopmässigt blev maaaaaaaaassa simplare, SHIT! Sen förutom det lär jag mig mest handskas med pennan ;P Looooser, yesyes!

Om någon timma eller två kommer Pierre hem med, så ska fixa lite käk. Imorron far vi till Rusta och köper en gran, men  i vilken fäääääärg? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback