Despite my faults

Så idag har jag beställt hem en julklapp till Pierre, mhm!
Sen så har jag kollat över lite uppgifter till 'Java' och gjort testerna till Grafisk design, mm, dock inte med alla rätt än. Blev bara 18/20 men ska kolla igenom lite föreläsningar innan nästa gång.

Men förutom det så snöar det fortfarande, det syns utanför fönstret även fast det är totalt jäkla kolsvart liksom. Pierre lever än i alla fall trots den jäkla stormen som härjar i Grytgöl, han bör väl vara påväg hem nu till och med. Tur det, tycker inte om när det kan sluta illa. Ville inte ens att han skulle jobba idag :/ men alla barn måste ju ha sin glass! Förståligt...

Imorron kommer förhoppningsvis mina böcker som jag väntat på med, det eller på torsdag antar jag. I vilket fall som helst så behövs dom verkligen. Ska dock upp på stan i morgon och kolla på lite böcker om att lära sig teckna bättre! :D Ambitiös? Oh yes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback