Färdig, men ändå inte.

Igår skrev jag färdigt min rapport till mitt projekt i webbutveckling, najs!
Men idag istället så börjar två nya kurser, Grafisk Design GR (A), Typografi och form för webb samt Java I. Så jag sitter och spanar runt efter lite böcker nya som begagnade då det blir jäääääääääävligt dyrt annars. Det där med böcker alltså, det kan ruinera en verkligen. Sen är det möte klockan 16:30 - 17:30 i typografi, samma imorron och på onsdag. Tur att man inte har massa planerat för veckan liksom!

På fredag är det vår halloweenfest. Japp, ser fram emot det så det är ju bra! Fixade sistaste grejen till mig nu i helgen. Så.. ja..

Finns egentligen inte överdrivet mkt att skriva.
Var på Ikea i helgen, köpte ett skrivbord och en typ whiteboard. Det och lite småplock som man alltid hittar på Ikea liksom!

Men, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback