Going off the grid.

Tänkte skriva ett jätte långt blogginlägg, men saken är att jag är alldeles för arg och skulle bara uttrycka saker som jag troligtvis inte menar. Så jag lämnar er med detta:

Jag är offline överallt tillsvidare; MSN, facebook och även mobilen.
Behöver distans från folk och behöver plugga massvis men väldigt många skriver till mig, jag får ingen som helst ro till detta.

Så.
Bloggen lär troligtvis inte uppdateras så mkt, om alls, kommer inte vara inne på msn eller facebook som sagt. Hör av mig när saker lugnat ner sig igen.

Observera att jag inte riktigt kan ta hänsyn till någon som tar åt sig just nu.
För känner ni er träffade gör ni uppenbarligen det av en anledning.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback