I'm too numb to feel, but I wish I could freak out.

Här sitter jag och tittar ut genom fönstret där snön swoshar runt överallt, I like it!

Blev ingen tenta igår, sov endast 5 timmar och kände att det inte riktigt var moment för det då. Men nu sitter jag dock och läser min kära bok och tänker göra den senast imorgon, mhm!

Ny musik i min spotify and I love it.

Har inte mkt mer vettigt att skriva just NU, ville mest bara ge en update ;D
oh jo föresten, jag och Pierre matade ankorna i parken igår kväll och dom blev maaaaaassa glada, mhm! Räckte med lite prassel med påsen så kom dom fram som små blixtar och sen blev man förföljd, och i mitt fall trampad på! :P

Kiiiisseees.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback