Leave me some kind of proof it's not a dream.

Sitter här i mitt härligt blåa bibbi-snurr och läser min oooh så egentligen intressanta bok? Hm, se där! Tänkte skriva tråkiga först, men insåg att den kanske inte är så tråkig ändå. Så det är ju bra det egentligen.

Har förövrigt fått 3 nya vänner på facebook på bara några dagar. Det är faktiskt lite ovanligt för att vara mig för jag är ju inte direkt den mest sociala person i världen som så väldigt många redan vet. Men ändå, happy-face för lite nya FBvänner, oh yes!

Känner mig lite småsugen på en festlig kväll med vänner någon dag med (mest tack vare musiken som nu spelas i mina hörlurar) så, någon frivillig? I know for a fact att Joppis fyller snart med ;)  lite appropriate maybeee? MHM!!

Göra om bloggdesignen igen? Mm, är inte riktigt nöjd. Men det borde gå på ett kick när jag väl bestämmer mig för att orka. Men annars tänkte jag fortsätta läsa lite nuu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback