Lever inuti ett ständigt irritationsmoment!

Jag vet att det dessvärre inte blir så mycket bloggande från min sida som vanligt.
Det är ju helt sjukt egentligen med tanke på att innan så hade jag så otroligt lite att göra om dagarna, numer om dagarna dock så är jag så fullständigt fullbokad hela tiden att jag inte har tid att göra något för mig själv ens..

Känner mig till och från väldigt utpumpad och vill bara slänga in handduken och gå o lägga mig helt okontaktbar från världen. Det är väl nästan det jag gjort nu dock.. Bloggar ju inte så mycket länre tyvärr :( ändrar inte min design heller fast jag sitter och vill göra det varenda gång jag går in på den, har bara inte tid.

MEN; halloweenfest i fredags då. Lite sent, men vi ville ju tajma med Ottens halloween-tema och det blev väldigt lyckat om ni frågar mig. Jag tror alla utom två(?) följde med ut. Entrén var ju gratis osv så det var ju skönt. Jag hade kul under hela kvällen i alla fall. Men tack vare mitt och Johannas späckade schema under dagen med städning och dekorationer så glömde vi äta ordentligt.. Och jag talar nog för båda två(?) när jag säger att man blev ASPACKAD och det var sista gången jag drack så mycket som jag gjorde på fastande mage.

Är jätte glad över alla som faktiskt la ner så mkt tanke på sina kostymer, ingen kom i något halvhjärtat och sånt gör mig så glad :) jag tyckte hela kvällen blev jätteeeeelyckad, så TACK ALLA! Som vanligt dock så blev det inte många bilder från min sida under kvällen, men några i alla fall, resten lånar jag från Joooohaaaaannaaaa's blogg


Bilder från Halloween 2010


Yde som jag förövrigt trodde var ett spöke innan jag såg helheten :P

Johanna var en vingad Devil,
eller min motsats beroende på hur man ser de! ;P

Vi ärades också under kvällen med en vampyr, Alice i underlandet
och en fåraherde/docka

En Madde i piratform och ytterligare en vampyr i kakform! :O

Pierre var en brilliant cowboy och Angelica var marionettedocka
tillsammans med Johan som håller i pistolen

där har vi dom ja!

Johanna, Madde och Kariiiin

En jäkla rosa jag och Johanna givetvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback