Nu är de jul igen.

idag så bestämde vi oss för att åka o handla en julgran innan dom tog slut! ^^ Det fick bli en rosa ! :D Hur coolt är inte det liksom?! MHMM!! Sen på de blev det lite omslagspapper också!

Alltså, man skulle kunna tycka att man är tidigt ute, men jag måste säga. Det känns ändå rätt skönt att ha det mesta köpt och fixat så man inte behöver slänga ut flera hundra tusen kronor just i December. Jag föredrar detta viset! Så, idag kom mina böcker och Pierres julklapp med. Så jag var och hämtade den förut, ska bara slå in den lite grann med! Eller är de flera? ;) WHO KNOWS!!

Men nu ska jag i alla fall läsa lite i min bok och sen göra lite skolarbete som krävs, japp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback