På måndagen vill jag ha.. Helg?

Nae men seriöst. Haft jätte mycket att göra nu under helgen. Känns inte som man varit hemma överdrivet mycket egentligen. Vad gjorde jag i fredags? Hmm, ja just ja. Skypade med mamma som höll på med sin nya dator, och jag med min Bamboo pen. Sen efter det blev det lite läsa, har ju tenta den 22 Nov.

I lördags så skulle vi handla och lite grejer. Så upp med den inte så existerande tuppen vid 9, kolla lite Gilmore Girls på tv tills Pierre vaknade. Skulle sedan till staden och hämta ut min bok som jag beställt om manga, JAAAY! Gick runt i några butiker och sedan mot Ektorp och Pierres föräldrars hem. Väl där hämtade vi bilen för att åka till Willys och panduro och grejer.. Mycket folk i Hageby på en helg btw, DAMN!

Hem till mamma på fika och skriva ut lite papper. Överbliven pizza och bio på kvällen. Det fick bli Due date denna gång. Pierre hade ju trots allt en gratis bio- samt menybiljett från sin chef, och jag hade samlat ihop till 1754 poäng på mitt bioklubbkort och kunde därför plocka ut en biobiljett och en menybiljett jag med! :D

Söndag var det ju farsdag så vi åkte till Media Markt och letade giftie till P's pappa och sedan for vi dit. Följde också med P's mamma och handlade på Maxi. DÄR hände det bästaste ever;

JAG HITTADE PÄLSIGA ÖRONMUFFAR!!!!! LOVES IT! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback