Trött, sjuklig, jobbigt, BLÄH!

Jag har inte varit på topp den senaste veckan verkligen.
Jag vet inte, men jag känner hur all ork har försvunnit och jag är bara så allmänt opepp på att ens bry mig om skolan. Jag kan dock säga att ja det är tillfälligt. Alla har vi våra dåliga stunder, dagar, veckor, perioder osv och jag har just försvunnit ner i min. Inget går min väg just nu!

MEN, snart är det jul och jag har nästan alla julklappar i ordning till de flesta i alla fall.

Annars så har jag haft ont i huvet och lite typ feber'ish nästan hela helgen nu, ja plus idag då. Inte coolt!
Nu blir det dock att försöka få ihop en dum jävla labb till Java I.


CuddlyCake i all vinter-ära idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback