Både bra och dålig dag.

Jaha, så man vaknade flera gånger både natten och morgonen, inte så roligt!
Men jag klev upp vid 11:30 och käkade överblivna hamburgare från igår, mumsigt! Strax efter det blev det av mot Nya Torget då mitt paket från Nelly.com hade kommit! ^^ JAAAY! Dom är så jäkla snabba på att skicka saker, plus att det är massa billigt och snyggt, så jag är nöjd!

 
Awesome shoes! <3

Förutom det idag, så fick jag svar från EA company! :D Varför undrar ni kanske? Mhm. Jag skrev ju till dom för att fråga om det är OK att använda sig av skärmdumpar på en sida som man gör i studiesyfte. Dom skrev b.la.:

"Det är tillåtet att använda skärmdumpar i syfte att illustrera en webbsida eller uppsats förutsatt att det tydligt anges vem som innehar upphovsrätten till spelet. Observera att det inte är tillåtet att använda material från EA:s spel för kommersiellt bruk (i syfte att tjäna pengar) utan tillstånd"

 

-
Men förutom det då, så bev mitt kort nekat i affären förut :( pinsamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback