CuddlyCake.se ?

Överväger starkt nu med mina nya kunskaper inom webbdesign osv att hitta ett bra webbhotell och lägga upp min egna hemsida igen. Det skulle ju givetvis bli min nya blogg.

Största anledningen till att jag la ned den var tack vare brist på kunskaper inom HTML/XHTML fältet, som jag då trodde mig kunna massa om. Oj så okunnig man är egentligen, mmm! Men nu så kan jag faktiskt betydligt mer än jag kunde då.

Så då är ju frågan om man skulle bygga ihop sin egna sida igen, men det tåls att tänka på. Måste dessutom hitta ett bra webbhotell som ger mig det jag vill ha så att säga! ;D haah.. Nae men, One.com är väl bra ? Hade dom först, men som sagt, kunde inte så mycket då juuh! Sen efter de hade jag ööh.. något som jag inte kommer ihåg namnet på just nu. Men dom erbjöd bara färdiga sidor, med andra ord, inget som du bygger själv och det blir inte direkt personligt på något vis. Så som min sida nu exempelvis! :D Haah.

Aja, ska kolla över den ekonomiska delen först ;) det kostar ju lite att ha sin egna sida!
Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback