Fredag igen, och vad gör jag?

Skriver, skriver och skriver, som vanligt!
Jag vill klaga på att jag jämt har saker att göra, men man måste bara försöka se det från ett annat perspektiv lite grann. Jag vill detta, Jag vill detta, Jag vill detta, Jag vill detta!! Aa precis, jag klagade innan på att jag hade för lite att göra och nu tänekr jag klaga på att jag har för mycket att göra, det handlar om prioreteringar Zarah, jajjemen!

Men förutom det då. Japp, jag erkänner när jag säger att jag ligger efter i planeringen. Jag har just skrivit färdigt min rapport till mitt flashprojekt samt såklart gjort färdigt mitt flashprojekt. Har kommenterat två projektrapporter, och testat två andra projekt. Japp, det kan jag nu kryssa för i min oändligt långa to do-list!

Imorron ska jag förhoppningsvis till IKEA.
Dags att köpa ett skrivbord istället för att ständigt sitta i soffan eller sängen och arbeta. Det börjar tära lite grann på nacken har jag känt.

Men ikväll så kommer Pierre i alla fall hem med mat till mig efter att han varit och käkat med sin vän. Välförtjänt efter flera dagars konstant arbete känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback