God förmiddag.

Mhm, sitter i min säng och har precis duschat. Eller ja för en stund sen!
Jag vet att jag inte bloggar så mycket längre, men oftast beror det på att jag antingen är upptagen eller helt enkelt inte har något värt att säga. Fast det beror väl kanske på egentligen.. Saker att säga har man ju jämt egentligen. Men sen är de ju om någon skulle vara intresserad. Är dock väldigt skeptisk till om NÅGON är det över huvud taget! ^^ Menmen..

Idag ska jag ta en tripp på stan så fortf Pierre är tillbaka. Ska lämna in min The sims 3 skiva för att slipas inför i helgen. Bra där! Pierre behöver fixa en ny inloggningskod till sin bank och sådär med. För sålänge kan man inte logga in på hans bankkonto, alltså, vi vet inte hur mkt pengar som finns. Och sånt är alltid frustrerande!

Aja, on with the day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback