I can't think from all the pills.

Gokväll alla glada!
Jag är på fett bra humör utan att vara riktigt säker på varför, eller kan det vara för att min dator är nu helt färdigbetald, MHM, den är min min min min min bara MIN nu! Orbitrek'en är färdig också ska ni veta. Hela lägenheten är färdigmålad (det var dock ett tag sen, ska ta bilder jag lovar) har betalat typ alla räkningar idag, OCH, jag är färdig med mitt ena projekt. Nu ska jag fixa det andra projektet och lite grann.. Men nu på kvällen bara för att så har jag städat lite grann i sovrummet, aa, det behövdes. Jag köpte mig lite Spotify unlimited för 49 kr med. Okej, egentligen onödiga pengar för mig, men var trött på bara 20 timmar i månaden liksom hallå, jag spenderar dom på en jäkla dag ! 

I helgen ska jag förhoppningsvis även köpa ett skrivbord, så då åker min stationära dator, och mina högtalare upp! Jag känner mig aldrig helt hemma utan dom om jag ska vara ärlig!

Snart är det halloween med, ska fixa inför det i veckan för aa, inte nu på fredag men nästa så är det juh. Så ni som inte tackat ja, sätt igång och gör de! Mhm!

Imorron blire handla. Aja, gokväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback