I think about how you push me through..

Jag har insett att jag inte alls skriver så mycket som jag gjorde under hela sommaren och dom senaste veckorna. Men det var ju helt ärligt för att jag inte hade överdrivet mycket för mig just då. Även fast jag drar omkring hemma för det meeeeesta om dagarna så är jag faktiskt väldigt upptagen. varför? Jo, uppenbarligen för att jag går i skolan, dock på distans. Men det ändrar ju tyvärr inte på hur mycket man har att göra.

Har MASSA att göra verkligen så hinner knappt med något annat, det eftersom jag tar skolan på allvar. Har inte direkt var övertydligt att jag är en sådan person. MEN; har jag inte valt den här utbildningen själv kanske? Jo. Det är ju inte direkt som i låg- till högstadiet där man blir inknuffad i massa tråkiga kurser man inte är ens lite intresserad av.

Sen har vi gymnasiet. Ja, där i stort sett har man ju gjort ett eget val av utbildning också egentligen. Men där är ju skillnaden att man ändå inte får som man vill. Som jag, jag valde IT-Media, och vad får jag lära mig? Hmm, låt mig se. Jag hade Svenska, Engelska, Religon(?), idrott, Ergonomi, Foto A + B (?), Matte A + B, Samhällskunskap och det är bara några av dom.. Vilka var jag intresserade av? Foootooooo, mhm!

Utbildningen jag går nu är ju snäppet bättre. Vad lär man sig här? Aa, just nu är det Datateknik, photoshop pch flash. Och vet ni? Jag är intresserad av ALLAAA och det gör mig inte ett dugg då om det gör mig upptagen egentligen. För ojsan vad jag faktiskt gillar att jobba med sånt som jag.. gillar! :O

MEN; on with the day!
Har en uppgift som ska in idag! ^^

TJIING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback