Jag vet inte..Uppgiven?

Är bara så trött just nu.
Antingen jobbar jag ingenting, eller så jobbar jag tills jag rent av dör. Ingen bra kombination.
Imorron ska jag ut på stan en sväng och köpa mig en kalender, det måste bli så. Måste införa lite struktur och planering och inte göra så som jag gör nu. För det funkar inte i längden.. Vill inte behöva isolera mig själv vissa dagar bara för att få någonting gjort. Men så har det blivit nu, igen. Hmm..

Ska slutföra mina uppgifter idag hade jag tänkt med.
Pierre sa att han ska måla färdigt vardagsrummet, så jag tänkte väl göra det under tiden. För annars hinner jag inte med den ska som ska vara inne på måndag bland annat. Under sådana här situationer så går dagarna för fort :( Snälla sakta ner!

Kan jag verkligen göra detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback