Latis!

Har varit lite halvlat i två dagar nu och tagit igen lite enligt mig välförtjänad sömn och vardagliga sysslor som man faktiskt slutar med när man får mycket att göra.

Skulle lekt med Joppis idag, men jag kände mig inte så pigg :( är mer sjuk idag än igår vilket inte är så jäkla spännande. Nu babblade jag lite känner jag.. Men om vi bortser från det då. Så har jag lite att göra idag som står på planeringen ändå. Måste komma på två projekt och utveckla en liten ritning på en av dom. Mmm! Tips uppskattas!

I helgen tänker jag faktiskt bara vara med Pierre för det händer inte så jäkla ofta numer. Båda är upptagna relativt ofta, så tid behövs tas när tid finns om du frågar mig.

Mhm, har förutom det hittat en ny halvfavorit i pizzavärlden också. Aaa, lite efter är man kanske men jag är trygg i mina små bubblor av vissa saker. Men igår i alla fall blev det en calzone med en burk mild sås på sidan av att doppa i! Mumsigt vare! ^^

Om man skulle komma på några projekt då!
Kanske ny design snart igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback