Music cures everything.

Jaha, mmm, där ser man!
Idga är det fredag igen. Mina dagar flyter dock bara med lite grann tror jag. Spelar inte direkt någon roll vad det är för dag. Menmen, så är det när man har mycket att göra. Ibland undrar jag varför jag klagade på att inte ha något att göra. Vissa gånger ber man om de dagarna tillbaka, men icke!

Så, idag har man varit runt i hela jäkla Norrköping med Johanna. Man hann så pass att vakna till lite när Pierre gick till jobbet, sätta igång datorn och så blev man tillsagd att följa med Johanna runt till överallt där hon skulle. Men aja, fick ju en promenix om inget annat. Haah! Fast nu sitter jag i sängen och fryser som jag gjort enda sen jag kom tillbaka! :O Thackars mig..

Nu tänker jag fortsätta med mitt projekt så det blir fääääääärdiiiiigt nån gång!


I've lost the will to change


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback