Planering.

Jag var på stan igår med Pierre en snabbis i jakt på en kalender. Mmm.. Det behövs verkligen. Jag har hela tiden tyckt att min kalender i mobilen räcker och sådär, men saken är ju dock att man lätt missar massor ibland bara för att man inte kollar den så ofta.

Men i alla fall så hittade jag en igår för en accepterad summa på 129 SEK hos Akademibokhandeln. Nu har jag suttit och lagt in när vilka delmoment av diverse uppgifter ska vara färdiga så ingenting glöms bort. Med andra ord, så kommer man behöva sitta klistrad med den kalenderna vissa gånger, men värt det.

Det har blivit lite mycket dom senaste dagarna. Mycket press på mig själv :/ Tycker inte att jag presterar så bra som jag borde. Så det blir att höja fokusen ett snäpp nu faktiskt. Mmm.

Nu ska en flash-uppg. vara färdig på måndag, och har dessvärre inte ens börjat på den tack vare tidigare uppgift. Men tur e de väl egentligen att man läste i alla fall LITE flash under gymnasietiden. Tacka Stig för de liksom!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag <3 Stickan.

2010-10-08 @ 16:22:22
URL: http://frontalkrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Babbel:

Trackback